•  
  •  
  •  

Завершився дводенний тренінг «Побудова професійної, сталої та політично неупередженої державної служби: роль трансформаційного лідерства та організаційної культури»

Завершився дводенний тренінг «Побудова професійної, сталої та політично неупередженої державної служби: роль трансформаційного лідерства та організаційної культури», організований НАДС та Центром адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу за підтримки Робочої групи (панелі) «Реформування державного управління» платформи 1 «Демократія, належне врядування та стабільність» ініціативи ЄС «Східне партнерство».

Учасники заходу підвели підсумки роботи в групах з питань компетенцій лідерства щодо управління процесами та змінами у державному органі, формування високоефективних команд та ефективної комунікації для просування реформи державного управління у країнах Східного партнерства, а також обмінялися практичним досвідом з цих питань.

Підводячи підсумки роботи, Голова НАДС Костянтин Ващенко подякував за цікаві презентації та змістовну і творчу роботу в групах, а також наголосив, що в умовах соціально-політичних, економічних і суспільних змін країни Східного партнерства, зокрема й Україна, потребують своєчасних, інноваційних й ефективних управлінських рішень, які неможливі без професійного інституту державної служби і нового типу державних службовців.

Костянтин Ващенко також зазначив, що успішність здійснення реформ у багатьох аспектах залежить від здатності керівників державних органів, установ та організацій здійснювати управлінське лідерство та створювати належне середовище для формування та підтримки організаційної поведінки персоналу, яка дасть змогу досягти поставлених цілей і високих результатів діяльності.

Формування та сприяння розвитку управлінської компетентності – одне з ключових завдань системи професійної підготовки державних службовців. Управлінська компетентність як результат набуття якостей (компетенцій), що забезпечують успішність і ефективність діяльності посадовців, є складовою корпоративної культури державної служби та безпосередньо вищого корпусу державної служби.

Директор Центру адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу Марина Канавець узагальнила висловлені під час обговорення пропозиції та висловила впевненість у реалізації отриманих знань та досвіду під час проведення реформи державної служби й управління персоналом у державних органах.

За результатами тренінгу учасники отримали сертифікати.